Info pro spotřebitele

Informace poskytované spotřebitelům


   Informace poskytované spotřebitelům před uzavřením smlouvy dle ust. § 1811 a 1820 OZ:

• Společnost provozující e-shop www.melia.cz je Techni Trade s.r.o., se sídlem v Praze 5, Kroftova 399/9, PSČ 15000, IČ 27633870. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, v oddílu C, vložce č. 120361.
• dostupné kontakty společnosti naleznete zde;
• popisy konkrétního zboží naleznete po rozkliknutí v detailu zboží;
• cena zboží je vždy uvedená ve dvou úrovních -  bez DPH a s DPH.

   Fakturační údaje společnosti:

Fakturační adresa: 

Techni Trade s.r.o. Kroftova 399/9 150 00, Praha 5 IČ: 27633870 DIČ: CZ27633870 
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 120361. 

Bankovní spojení/IBAN pro platby v CZK: Citibank Europe: Bankovní účet: 8900074888/2600 IBAN: CZ94 2600 0000 0089 0007 4888 
Bankovní spojení/IBAN pro platby v EUR: Citibank Europe: Bankovní účet: 8900074896/2600 IBAN: CZ72 2600 0000 0089 0007 4896

Doprava zboží a cena dopravy pro objednávky uskutečněné přes internetový obchod Melia CZ v rámci České republiky


   PPL - kurýrní služba

Distribuce objednávek je v současné době realizována prostřednictvím kurýrní služby PPL (www.ppl.cz).
Zásilka je standardně doručována v rozmezí od 8 do18 hodin v pracovní dny. O převzetí balíku společností PPL je zákazník informován:

• jednak mailovou zprávou na adrese, která byla uvedena v objednávce;
• SMS zprávou přímo doručujícím řidičem, pokud je balík doručován soukromému spotřebiteli, nikoliv podnikatelskému subjektu-v tomto případě řidič poskytuje zákazníkovi telefonní číslo, aby se zákazník mohl případně s řidičem domluvit na konkrétních změnách;
• vezměte, prosím, v patrnost, že pokud je zboží objednáno na firmu, řidič NENÍ POVINNEN o doručení informovat SMS zprávou. Mohou tak nastat komplikace při samotném doručení, pokud není objednatel, uvedený v objednávce, k zastižení (např. že řidič nemůže firmu dohledat, nebo se do firmy dostat). Uvádějte proto, prosím, co nejpřesnější kontaktní informace.

V případě nezastižení při předávání Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.

• cena dopravy činí 69 Kč/bez DPH za balík, tj. 83,49 Kč vč. DPH;
• cena pro objednávky nad 3 000 Kč vč. DPH: ZDARMA;
• pokud je zvolena platba dobírkou, k ceně dopravy pro objednávky nižší nežli 3 000,- vč. DPH bude přičteno doběrečné ve výši 24 Kč/bez DPH, tj. 29,04 Kč vč. DPH).

Společnost PPL CZ nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice.
 

   PPL - parcelshop

Zásilku je možné nechat si doručit do konkrétního obchodu/provozovny, spolupracující s PPL, a to na adresu pro Vás nejblíže dostupnou. Síť provozoven Parcel Shop je pravidelně aktualizována a rozšiřována. Adresy provozoven naleznete na: 

PPL PARCELSHOP

Vyberte si nejbližší adresu a vepište do doručovací adresy. Do poznámky, prosím, napište : ZBOŽÍ DORUČIT NA PARCELSHOP.

   PPL - parcelshop v naší prodejně
 

Provozujeme pobočku PPL ParcelShopu nově v našich prostorách, budově Techni Trade s.r.o., na adrese Průmyslová, Čelákovice.

Nechali jste si zaslat balík z jakéhokoliv jiného e-shopu přepravní společností PPL a upřednostňujete osobní převzetí ve Vámi zvoleném čase? ​Vyzvedněte si zásilku u nás, v pobočce ParcelShopu v Čelákovicích. A nebo chcete Vy zaslat balík komukoliv přepravní službou PPL?

Jsme tu pro Vás od pondělí do pátku v čase od 8:00 do 16:00hod (vyzvednutí nebo zaslání balíku mimo tuto pracovní dobu skladu lze dohodnout předem telefonicky) 

Co budete potřebovat!! Průkaz totožnosti a hotovost (v případě balíku na dobírku). Balík si můžete vyzvednout do 7 dnů od doručení do ParcelShopu.

Potřebujete poslat balík? Měl by splňovat následující podmínky: váha max. 30kg délka max. 100cm hodnota balíku max. 50.000,- Kč. balení pouze pravidelného tvaru, v kartonovém obalu nebo obálce. neporušený obal, uzavřený min. lepicí páskou.

PPL ParcelShop má právo odmítnout zásilku, pokud by její charakter či způsob zabalení neodpovídal daným pravidlům a rovněž pokud by to neumožňovala kapacita prostor.
 

   Osobní odběr na pobočce Čelákovice

Osobní odběr je umožněn na naší pobočce v Čelákovicích, ulice Průmyslová. Osobní odběr je možný POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ v pracovní dny mezi 8 a 16 hod. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat a domluví s Vámi termín a čas vyzvednutí.

• cena dopravy je v případě osobního vyzvednutí ZDARMA.
 

   Garance doručení následující pracovní den

Objednávky přijaté do 14 hod se snažíme expedovat ten samý den. Tyto objednávky jsou pak zákazníkovi doručovány obvykle následující pracovní den. U objednávek přijatých po 14 hod je pravděpodobné, že budou expedovány až následující pracovní den. 

 

Možnosti platby a převodu peněžních prostředků


   Bankovní převod - platba předem

Při volbě formy úhrady bankovním převodem je zboží nutné zaplatit předem na bankovní účet společnosti Techni Trade s.r.o. Jako variabilní symbol, prosím, použijte číslo objednávky. Platební údaje jsou zobrazeny a umožněny k tisku v závěru-dokončení objednávky.

Příchozí platby zpracováváme každý den, nicméně do interního systému, ve kterém se přiřazuje platba k dané objednávce, se nahrávají platby až den po připsání platby na bankovní účet!.
Po obdržení platby bude zboží odesláno na doručovací adresu. 

• cena za platbu bankovním převodem: ZDARMA


   Dobírka v rámci ČR

Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, případně na provozovně ParcelShopu.

• cena za platbu dobírkou: 24 Kč bez DPH = 29 Kč s DPH;
• cena za platbu dobírkou při objednávce vyšší nežli 3 000,- Kč s DPH: ZDARMA.


   Hotově při osobním odběru

Zboží je možné zaplatit hotově při osobním odběru na naší pobočce v Čelákovicích.

• cena za platbu hotově: ZDARMA.

   PayU - platba kartou

Platba platební kartou na internetu je nejrychlejší způsob, jakým lze zaplatit za zboží a služby. Díky platební bráně PayU můžete platit kartou vždy bez obav ze ztráty nebo zneužití citlivých dat z karty. PayU podporuje platby kartami Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, Diners Club a dále platby elektronickými penězi v podobě digitální peněženky prostřednictvím služby Mastercard Mobile a Masterpass.

Na platební bránu PayU pro platbu kartou budete přesměrováni po potvrzení objednávky.

• cena za platbu platební kartou: ZDARMA.

   PayU - online převod přes Vaše internetové bankovnictví

Jednoduchá a bezpečná cesta online úhrady Vaší objednávky přes Vaše internetové bankovnictví. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D-Secure, která platbu zprostředkovává.

Podporované banky:

ČSOB
ERA
Raiffeisenbank
MONETA Money Bank
Fio banka
Česká Spořitelna
UNI Credit
mBank
Komerční banka
Sberbank

• cena za platbu online převodem: ZDARMA.

Výměna zboží


   Spletli jste se při nákupu?

Nevadí. Pokud nemáme zboží ještě odeslané, rádi Vám zboží zaměníme dle Vaší potřeby. Vzhledem k tomu, že se snažíme být rychlí, prosím, zkuste nejdříve zavolat a domluvíme vše potřebné. Pokud již bude po pracovní době, pište. Pracovník zákaznického centra se s Vámi spojí a domluví se vše potřebné. Kontakty naleznete níže.

Tel.: +420 246 089 786
Mob.: +420 602 550 878; +420 602 550 832
E-mail: service@techni-trade.com



   Potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit?

Pokud již bylo zboží odesláno, zboží jednoduše zašlete nazpět. Jakmile jej obdržíme, buďto Vám vrátíme peníze, nebo provedeme výměnu podle Vašeho přání. Samozřejmě, vznikne-li z Vaší strany přeplatek, odešleme Vám peníze na domluvený účet. Pokud vznikne nedoplatek, požádáme Vás o doplacení.



Vrácení zboží zákazníkem

Vrácení zboží je v podstatě odstoupení od kupní smlouvy, a jako takové se řídí obchodními podmínkami. Pro zjednodušení a lepší orientaci uvádíme níže stručný výňatek. Platnost Obchodních podmínek však tímto není dotčena.


   Podmínky vrácení zboží

• zboží lze vrátit za předpokladu, že je neporušené, neznečištěné, nebylo používáno, je vráceno pokud možno v neporušeném původním obalu, a je vráceno do 14-ti dní od převzetí zboží;

• zboží lze zaslat na adresu provozovny, předat osobně, nebo si vyžádat vyzvednutí (vyzvednutí si zajistíme sami, kurýrem PPL);

• spolu se zbožím je důležité zaslat i písemné odstoupení od smlouvy, a to buď na kontaktní adresu prodávajícího spolu se zbožím, nebo na platnou e-mailovou adresu -formulář pro vrácení zboží je ke stažení níže;

• zboží nazpět nepřebíráme na dobírku!!

• pokud byl poskytnut k vracenému zboží dárek, dárek musí být zaslán zpět spolu s vraceným zbožím - v opačném případě bude muset být hodnota dárku odečtena od celkové hodnoty vraceného zboží;

• peníze Vám zašleme do 14-ti dní, za předpokladu, že zboží obdržíme bez výhrad v pořádku, a to způsobem a na účet uvedený ve formuláři k vrácenému zboží;

• kupujícímu vracíme jak částku za zboží, tak za dopravu ke kupujícímu, je-li účtována. Náklady spojené se zasláním vraceného zboží zpět, za předpokldau, že bylo zasláno spotřebitelem, hradí spotřebitel. Pokud si zboží vyzvedáváme na žádost kurýrem u spotřebitele sami, vracíme pouze částku za zaplacené zboží. Z tohoto vyplývá, že zákazník, pokud se rozhodne vrátit objednané zboží z jiného důvodu, nežli oprávněné reklamace, vždy platí jedno dopravné bez náhrady.




Formulář pro odstoupení od smlouvy a vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní

Níže naleznete Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu, který, prosím vytiskněte a zašlete spolu s vráceným zbožím na adresu:

Zákaznický servis
Techni Trade s.r.o.
Průmyslová
250 88 Čelákovice

tel.:  +420 246 089 786

Formulář lze také zaslat mailovou adresou, viz odkaz níže. Stačí jen vyplnit předepsané informace.



   Odeslání formuláře mailem

service2@techni-trade.com
 


   Formulář k vytištění a odeslání se zbožím



   Kontaktní adresa pro vrácení zboží:


Techni Trade s.r.o.
zákaznický servis

Průmyslová
250 88, Čelákovice

service2@techni-trade.com; +420 246 089 786




Reklamační řád


Reklamační řád se řídí našimi obchodními podmínkami. Výňatek obchodních podmínek uvádíme níže:


     6.6. Reklamační řád (pro spotřebitele)

6.6.1. Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost spotřebitelem, v souladu s ustanoveními občanského zákoníku a zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

6.6.2. U veškerého zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím.

6.6.3. V případě, že se v průběhu záruční doby (v případě poskytnutí záruky za jakost) nebo v průběhu doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případů stanovených zákonem. Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

6.6.4. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak.

6.6.5. Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na Kontaktní adresu.

6.6.6. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U použitého zboží Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení; u věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v případech dle této věty právo na přiměřenou slevu. Mírné odchylky týkající se kvality, velikosti, designu a barvy zboží jsou u rukodělně a řemeslně zhotovovaných produktů přípustné a nepovažují se za reklamovatelnou vadu. 6.6.7. Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

• Informování Prodávajícího e-mailem či písemně.
• Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nic z výše uvedeného nebrání pozitivnímu vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
• Je-li reklamace shledána neoprávněnou, má Prodávající právo požadovat náhradu nákladů spojených se zjišťováním vady a náhradu nákladů na přepravu reklamovaného zboží zpět ke Kupujícímu. 6.6.8. Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

 

   7. Odpovědnost za vady a reklamační řád (pro podnikatelské subjekty)


7.1. Prodávající je povinen dodat Kupujícímu zboží ve sjednaném množství, jakosti a provedení.

7.2. Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 a § 2099 až 2117 občanského zákoníku).

7.3. Podmínky odpovědnosti za vady zboží a záruční odpovědnost se řídí obdobně článkem 6. Všeobecných obchodních podmínek pro spotřebitele, vyjma záruční dobu 24 měsíců, která se v případě, že je Kupujícím podnikatel, neuplatní.

7.4. Kupující uplatňuje nároky z odpovědnosti za vady na Kontaktní adrese Prodávajícího.



Řešení spotřebitelských sporů

Je-li Kupující spotřebitelem a vznikne-li mezi Kupujícím a Prodávajícím spor z kupní smlouvy, který se stranám nepodaří vyřešit přímo, má Kupující právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, (http://www.coi.cz/) , za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo může Kupující uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy poprvé uplatnil právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu, u Prodávajícího.



Podmínky pro velkoobchod a prodejce

Nebráníme se jakékoliv spolupráci. Pokud se vám náš sortiment líbí a rádi by jste jej zařadili mezi svůj sortiment, neváhejte nás kontaktovat. Připravíme Vám podmínky pro Vaše potřeby.



B&B  (Business to Business) sekce

Přístup do B&B sekce získáváte za předpokladu, že jste podnikatel nebo živnostník s platným identifikačním číslem. Pokud o tento přístup budete mít zájem, stačí se zaregistrovat. Výhody registrace jsou následující:

• kompletní přehled všech Vašich objednávek;

• využívání individuálních systémových nastavení jako konkrétní dohodnuté slevy;

• možnost volby platby za zboží, včetně platby na fakturu;

• dokumenty ke zboží ke stažení;

• opakované objednávky - v případě, že objednáváte opakovaně stejné zboží, objednávku jednoduše zkopírujete.


Tento web používá cookies Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookies Rozumím